Good bye, 2012! Welcome, 2013!

2013.01.03. 02:02

Gyorsan felejtsük el az előző évet... Ámbár nehéz lesz ezt a sok "jót" magam mögött hagyni, s rengeteg pozitív dolognak kell ahhoz történni velem, hogy egyáltalán sikerüljön felét a kukába dobni. Az egyik legrosszabb évem volt, bár tarkították azért néhol vidámság foltjai is. Hát lássuk.

1. Munka

2012: Véget nem érő halom, amin átrágni magát az ember lányának szinte lehetetlen. Aztán mégis nekiáll. Megcsinálja. Három másik ember helyett is. Miért? Kötelességtudatból és megfeleléskényszerből. Gyönyörű szavak, nem igaz?! Meghálálja ezt valaki? Anyagilag nem, verbálisan sem nagyon. Fejlődésben igen, a gyerekek.

2013: A terv, amelyet az elmúlt év végén felállítottam, kezd működni. Lényege: csak a saját feladataimat végzem, beosztva, nem túlterhelve az amúgy már kissé zárlatos elmémet és a hibaüzeneteket rendszeresen küldő testemet. Nyilván ezzel néhányakat "megsértek", de őszintén szólva nem hat meg már.

2. Szívzűrök

2012: Az elmúlt év e téren maga volt a katasztrófa. De tényleg. Ennyi sz*r nincs is, mint amennyibe beleléptem. A legutóbbiból nemrég léptem csak ki, és hihetetlenül jó érzés volt! Szóval lenne mit felejteni innen is.

2013: Talán jobb lesz. Nyilván nem tudhatom előre (de jó is lenne), de bízom. Muszáj. Elvégre a 13 szerencsés szám! :)

28429041367631721_OAWMdkGV_c.jpg

3. Barátok

2012: Az elmúlt évet a reménykedést töltötte ki. Reméltem, hogy a 2011-ben tisztulni kezdett kép mégsem olyan... Reméltem, hogy azok, akikben éveken át megbíztam, akikkel törődtem, akiket a legközelebbinek éreztem, mégsem másmilyenek. De. Azok. Hogy mennyire, arról a múlt évben száz százalékig megbizonyosodhattam. Sok töprengés, sírás és gondolkodás után ma már tudom, mi a teendő velük kapcsolatban. Lassan lezárom az "aktájukat", beletéve szépet és rosszat egyaránt. Talán ki sem nyitom többé. Minek is, hisz ők sem nyitnak felém már igen rég, eltekintve azzal az áltörődéssel, amivel elintéznek. Nem kell ez sem, tőlük semmi sem. 

Hozott azonban néhány olyan barátságot az óesztendő, amikért hálát adok az égieknek! Edina, Kata, Eszti és Vera barátsága; valamint Kriszta, Encsi és Norbi mindennapi támasza nélkül már nem élnék, legalábbis nem mosollyal az arcomon. Őket és a régi jó barátokat csak köszönni lehet! Meg is teszem nap mint nap!

2013: Nyilván az előző év történéseiből kifolyólag jobban meg fogom gondolni, hogy kit mennyire engedek a bizalmamba férkőzni. Nehéz lesz, de azt gondolom, hogy ez lesz a legcélravezetőbb, hiszen csak így tudom megóvni magam a mélyebb sérülésektől. Azokat a "kapcsolatokat", amelyek nem működnek, felszámolom; mert csak fájdalmat okoztak és okoznak ma is. Képtelen vagyok tovább nézni a hamis, képmutató, "nagyonfontosvagynekünkdeegylépéstsemteszünkmegértedmertazidőbeéspénzbekerül" és a "haaközeledbenvagyunksemszólunkmertannyiranemvagyfontoscsakúgymondtuk" embereket. Elég volt, nincs tovább. Gondolom, őket sem fogja zavarni, ha megszakítom a kapcsolatot velük minden fórumon, mert hát eddig sem zavarta őket, hogy ott vagyok. Pont. Lezártnak tekintem az ügyüket, áldás és békesség mindenkire. 

A messzi Vas megyében mondhatni eléggé megfogyatkoztak azok az emberek, akikkel bármikor szívesen beszélek, töltök el időt, de vannak; s értük ugyanúgy hálát kell adnom! Olyanok ők nekem, mint egy mentsvár, mint egy oltalmazó sereg a zord időkben. Örülök, hogy velük szilveszterezhettem! Jól esett! Abból az egy éjszakából is sokáig tudok majd erőt meríteni! :)

A többit címszavakban, a teljesség igénye nélkül...

Ezeket szerettem meg 2012-ben:

Kedvenc hely Budapesten: Füvészkert, Múzeum Cuki
Kedvenc zene: Nina Simona: Feeling good
Kedvenc könyv: Rafa - Az én történetem (Rafael Nadal - John Carlin)
Kedvenc (új vagy nekem új) sorozat: Grimm, Arrow, Revenge, 
Kedvenc film: Magic Mike ;), The Vow,
Kedvenc oldal: www.pinterest.com
Kedvenc ital: Dinnyés Tymbark 
Kedvenc étel: sajttorta
Kedvenc sporttörténeti esemény: a férfi kézilabda válogatott menetelése Londonban ;)
Kedvenc szám: 30 ;) :D
Kedvenc fotótéma: éjszaka a városban

Ezeket viszem át az óévből:

Az igaz barátokat, a hajnali beszélgetéseket, a jól eső látogatásokat, a cinkos kacsintásokat, a szurkolás eufóriáját, a szeretet erejét, a találkozás izgalmát, a hosszú sétákat, az elsuttogott szavakat, a tekintetből olvasást, a szavak nélküli beszélgetéseket, a blues szeretetét, a nevetés gyógyító erejét, az ölelés biztonságát és talán a "nem" szócskát...

Amit nem szerettem/amiből kiábrándultam 2012-ben:

Hely: Symbol Budapest
Zene: The Carbonfools - egy botrányosra sikerült A38-beli koncert folyományaképpen... Ja, és a Gangnam Style - Istenem, mekkora sz*r.....
Könyv: Osztálynapló - undorító a sok adminisztráció..
Sorozat: A mentalista - a hapsit legszívesebben kiradíroznám, akárcsak a C.S.I. Miami Horatio-ját....
Film: Twilight - egy vámpír ne csillogjon a napfényben... És nem létezik még egy olyan ember, mint Kirsten Steward, akinek nincs mimikája....
Oldal: ezfasza.hu, na meg a többi 9GAG-koppintás, színvonal alatti szemét...
Ital: Gin Tonic - fogalmam sincs, hogy az emberek hogy tudják meginni...
Étel: chili...
Sporttörténeti esemény: a férfi vízilabda válogatott 5. helye az olimpián...
Szám: 9 - 10-én utalják a fizetésemet...
Fotótéma: nincs ilyen, ami nem tetszik, kihagyom...

IMGP2694.JPG
Amit nem kedveltem meg 2012-ben sem:

A kétszínűséget, az igazságtalanságot, a butaságot, a kényszert, a kialvatlanságot, a gerinctelenséget, a nagyképűséget, a slendriánságot, a hallgatást, a szomorúságot, a magányosságot, a pénztelenséget, a gumicsizmát, a bagolymániát, a telitalpú csizmákat, a csőgatyát vastag combon, a felsőket miniruhaként hordókat, a lépéshibát, a meleget és a "gyárilag szőkéket" továbbra sem. 


A bejegyzés trackback címe:

https://olya.blog.hu/api/trackback/id/tr954993190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása