Otthon, Szombathelyen

2011.11.21. 21:28

Augusztus közepe óta először léptem Vas megye székhelyének talajára. Már napokkal előtte nem aludtam, lázasan pakoltam (megjegyzem, hogy a bőröndömbe begyömöszölt ruhamennyiség fele kellett csupán:)) és vártam a percet, amikor begördülünk az autóbusz állomásra. Mint egy kisgyerek, aki nyaralásra készül. És tényleg, valami hasonlóra készültem. 

Két napot kivettem szabadság gyanánt (amióta ott dolgozom, ez volt az első szabadságom), s úgy döntöttem, hogy már jóval a pénteken esedékes NymE SEK Gólyabál előtt leutazom Szombathelyre. 

Gyakorlatilag titokban érkeztem, összesen 6 ember tudott róla, hogy megyek, így a többieknek meglepetésvendég voltam. Volt, akinek az arcára is fagyott minden gondolat, de erről majd később.

Első utam a suliba, azaz aClubba vezetett (milyen meglepő), ami kicsit designban változott ugyan, de ugyanaz a barátságos, megnyugtató légkör vett körül, mint mindig - mondhatni minden a megszokott módon zajlott. A pultban a kedvenc "őrültjeink" bontották a rendet, a főnökség kissé jeges mosollyal nyugtázta az általam gerjesztett "Deja vu-t", a barátok, haverok, ismerősök pedig ugyanazzal a hévvel jöttek oda hozzám, mint egy fél évvel ezelőtt. Otthonérzésem volt, ami az ott töltött néhány nap alatt csak rendre erősebb lett. Este természetesen belecsöppentem a szokásos szerdai egyetemi buliba is, de hát így kellett lennie! :)

Pillanatkép Bencével és Ákossal :)

Ottlétem alatt Hurtik Peti barátomék adtak nekem szállást, amit nagyon szépen köszönök nekik még egyszer! :) Így tehát, ha azt írom, hogy "hazamentem", akkor az azt jelenti, hogy hozzájuk - Sárához, Ákoshoz, Csegéhez és Petihez - haza! :)

A csütörtök délelőttöt Reginél töltöttem a boltban (Artifex Kézműves Bolt, a Savaria Hotel mellet), s mindenkinek csak ajánlani tudom azt a kis csodabirodalmat! :) Végre sokat beszélgethettünk, ami már nagyon hiányzott! :) A délutánt természetesen a klubban töltöttem: Ákossal találkoztam, mert utoljára nyáron futottam össze vele is. Ettünk egy pizzát, teáztunk, sokat beszélgettünk! :) Aztán kivételesen időben megérkezett cinkostársam, Bonyi, hogy átvigyen a Frei Caféba, ahol a Passenger-teamet készültünk meglepni. Azt hiszem, sikerült is! :) 

Nem is akaródzott nagyon elindulni. Csak még egy cigi, meg még egy, aztán búcsú. Kicsit nehezebb, mint általában. Atom barátom ugyanis Innsbruckban dolgozik mostantól néhány hónapig. Meglehetősen irigy is vagyok rá ezért. Remélem jól van, és hogy minden rendben lesz vele és a bátyjával odakinn! Borcsánknak és Aninak pedig innen küldök sok-sok erőt. Kitartás lányok, nemsokára Karácsony! :)

A pénteki nap már a Gólyabál körül forgott természetesen. Délután az MSH-ban segítettünk Toncsinak berendezkedni a helyszínen Dáviddal, aztán irány haza. Már a készülődés alatt a tetőfokára hágott a hangulat - akkor még alkoholos befolyásoltság nélkül! :) Utána persze elszabadult a pokol, ami nem is volt olyan kénköves és forró! :) Nagyon jól éreztem magam, mert szinte az összes barátom, ismerősöm, haverom ott volt! Na meg olyanok is, akiknek lefagyott a vigyor az arcáról. De erről majd később ugye.

Toncsinak és a többi benne dolgozónak gratulálok a szervezéshez, szép munkát végeztek! Íme egy kis összefoglaló:

 
Szombaton már gyakorlatilag hulla voltam. :) Nem panaszkodás, mert hát ezért mentem, de azért...:) Délután női futsal-meccset néztünk a suliban (vicces volt), aztán klubboltunk egyet (persze aznap nem az utolsó alkalommal voltam lent...;)). Az otthon véghezvitt gyors renoválás után a koleszba mentem - Regihez, Zsófihoz és Rolihoz - trécselni egyet, aztán irány a klub. Valamikor hajnalban keveredtem haza, némi keserédes szájízzel. Hiszen bármennyire is jól éreztem magam odalent, holnap már utazom vissza a fővárosba. Abba a fővárosba, amit Szombathely egyetlen szavára elhagynék, újra.

Drága lánykáimmal :)

 

 

A bejegyzés további része - a félreértések elkerülése végett - a szerző által eltávolítva!

A bejegyzés trackback címe:

https://olya.blog.hu/api/trackback/id/tr333402079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.11.29. 19:00:42

Az az első fotó nagggggyon jóóó! :) Köszi az erő küldést az elkél! Hiányoznak, de ma is beszélek velük. Jól vannak, a pénzecske meg rájuk fér. :) Majd összehozunk egy "lányos" talit is ha legközelebb erre jársz, pusszantás! :)

Olya 2011.12.04. 00:57:36

@-Ani-: Köszi! Azt még a nyár elején készítettem a Csótónál! :) Elhiszem, hogy hiányoznak! Add át nekik üdvözletemet, ha beszéltek! És légyszi mondd meg Atomnak, hogy annyi, de annyi minden miatt hívnám naponta többször is... Majd megkapja ömlesztve...:D ;) Szilveszter körül leszek legközelebb arrafelé, remélem, hogy tudunk találkozni! ;) :) Puszillak!!! :)
süti beállítások módosítása