Barátság extrákkal

2011.09.19. 11:08

Nem, nem rólam és egy barátomról van szó. Persze nem mondom, hogy nem esett meg ilyesmi velem is, de ez most nem rólam szól a sztori. :)

Betegeskedem - remélem már csak ma vagyok ágyhoz kötve - és ezalatt több filmet is megnéztem (nyilván). Tegnap estére a Barátság extrákkal című romantikus vígjátékot választottam, Justin Timberlake-kel és Mila Kunis-szal a főszerepben. Attól függetlenül, hogy ez a film történetre tipikus csajfilm és abból is a langyosabb kategóriából, jól mulattam rajta.

Nem tagadtam sosem, hogy kedvelem Justint és jó énekesnek/táncosnak tartom, de azt eléggé kétkedve fogadtam anno, hogy színészi pályafutásba kezd. Skatulyázni nem szép dolog, belátom, de hát azért ő mégiscsak az egykori 'N Sync (Bori kedvéért: Bye, bye, bye :D :P) tagja volt. Az igazság az, hogy a mozi 10. perce után már nem az énekest láttam, hanem az általa alakított Dylan dolgain nevettem jókat.

Az ukrán származású Mila Kunis meglehetősen jó választás volt a női főszerepre. Még női szemmel is gyönyörű, s így nem csak mi, lányok vagyunk vizuálisan helyretéve Justin által, hanem a pasik is. 

Szóval könnyed esti szórakozás, 18-as karikával, mert szex akad benne bőven...:)

Állítólag szeptember 22-én mutatják be...:O :D Érdekes...:D

Trailer:

 

Szerző: Olya

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://olya.blog.hu/api/trackback/id/tr783237981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.09.20. 12:53:07

megnéztük a Timivel a 7végén. Tényleg nagyon jó film. Röhögős, popcorn movie. Imádom az ilyet :)
Mila Kunis nagyon adjaaaaaaaaaaa <3
Mellesleg nálunk is érdekes ez a megjelenés...:DDDD

Olya 2011.09.20. 19:25:45

@csacse: Azért Justin sem gyenge...;) (Ugye, Timi?! :P)
Na igen... Igazából nem nagyon értem, hogy mi történt, de nekem így tökéletes...:D

-Ani- 2011.09.20. 20:42:23

Imádom Justint, már megint fájdítod a szívemet egy filmmel, és most nem is vagy közel, hogy megint elküld nekem! :) azért elkezdem a Tóninál a "lobbizást"... hátha.... :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.09.21. 09:40:45

@-Ani-: ugye tudod, hogy nem kell ehhez a Tóni, van olyan oldal, ahol online nézheted ezt...;) /online filmnézést írd be a googleba, megmutatja a lehetőségeket, pár perces reg és nézheted az újdonságokat, ingyen...)

Olya 2011.09.21. 20:32:46

@-Ani-: Hanzs javaslatán túl - ha esetleg te is mániákus filmgyűjtő vagy, mint én - keresd itt: http://onlinefilmletoltes.eu/!
Ha legközelebb Szombathely felé visz a lábam, viszek neked filmeket, megígérem! Láthatóan hasonló az ízlésünk! ;) :D

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2011.11.06. 21:23:21

a barátnőm szereti az ilyesféle filmeket, én nem igazán. Sztem a Barátság extrákkal sztorija előre elmondható már akkor, amikor még nem is láttad a filmet, de természetesen nem mondtam el a barátnőmnek, mert ő utálja, h az általa szeretett holywood-i pénzfialós filmek sztoriját már a film megtekintése előtt elmondom neki. Egyébként nem igazán ide jön, de a múltkor hallottam egy jópofa szöveget arról, h ha szakításkor a szakító fél azt mondja, h "de maradjunk barátok" az kb olyan, mintha az anyukád azt mondaná, h megdöglött a kiskutyád, de megtarthatod.

Olya 2011.11.08. 18:13:36

@antigocsi: Persze, hogy előre tudni lehet a sztorit! :) Nyilvánvaló, hogy nem a bonyolult, több szálon futó cselekmény az ezekben a filmekben, ami nők százezreit szögezi bele a székbe... De nem is arra rendeltettek, hanem - legalábbis esetemben - kikapcsolni. :)
Ez a szöveget (a kiskutyásat) már én is hallottam, és van benne valami... A világ legnagyobb hülyesége azt mondani egy kapcsolat végén, hogy "legyünk barátok". Ki akarja ezt? Az esetek többségében örülünk, ha lezárjuk azt a korszakot... Vagy? Lehet, hogy én vagyok túl "drasztikus"...:D

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2011.11.08. 23:37:08

az a fél, akit elhagytak gondolom örülne a barátságnak is, mert remélné h újra lesz belőle párkapcsolat idővel

Olya 2011.11.11. 20:34:19

@antigocsi: Na igen... És általában még nagyobb a csalódás,s ezzel egyenes arányban nő a "gyógyulási idő" is.
süti beállítások módosítása