Karácsony van, tehát itthon vagyok. Konkrétan egykori gyermekszobám sokat látott falai közöttl írom ezt a néhány sort. Nem lesz hosszú, ígérem.

Újabban a feje tetejére fordult a világ, s sokak tetteit, szavait nem is értem - s őszintén megvallva nem is akarom. Engem ezek a dolgok valahogy mindig megtalálnak, vagy ha úgy tetszik követnek. Képtelen vagyok megszabadulni tőlük, bármennyire is harcolok. Egyedül nem megy. S tényleg nem. Fájó néha az üresség, a magány, a félelem, a szomorúság. Írom ezt ma, Szent este. Pedig itt van körülöttem a család, s felemelően boldognak kellene lennem, de nem tudom megjátszani magam. Elfogyott a türelmem, az erőm, a kitartásom. Látok még reményt, csak sajnos elég messze pislákol a lángja. De talán elérem. 2013-ban. El kell, nincs mese; különben örökké a zűrzavar közepén fogok ücsörögni s elmegy mellettem az életem...

Az én lelki állapotom ne befolyásoljon benneteket a felhőtlen boldogságban!

Áldott, békés karácsonyt mindenkinek!

36627_455442864508416_1513870193_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://olya.blog.hu/api/trackback/id/tr14980431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2012.12.27. 18:58:45

Fel a fejjel! '13 király év lesz! (valahogy így kell nekiindulni) :) Puszi

Olya 2012.12.29. 20:40:12

@-Ani-: Köszönöm, Ani! :) Ennél már csak jobb lehet...
süti beállítások módosítása