Mert én szeretek szeretni...

2012.08.06. 02:13

Szeretni sokféleképp lehet. Sok mindent és sokféleképp. Szerelemmel szeretni viszont csak egy módon: teljes szívvel, mindent beleadva. 

Szeretném, hogy végre ne kapjak levegőt egy pillanatra, hogy megálljon ez a rohanó élet egy kicsit, s egy pillantástól végigszaladjon az érzelmek mutatóujja a gerincemen. Rázzon ki az a jóleső hideg, had csinálhassak őrültségeket egymás után, s repkedjen több száz pillangó a hasamban! Igen, végre ezt szeretném. 

Éveken át tettem parkolópályára a lelkem szeretni vágyó részét, de most már nem tudom elég erősen tartani azt a bizonyos ajtót. Egyetlen erőteljes koppantásra kinyílik, csak legyen aki bekopogtat rajta. Én várni fogom.

Nem voltam soha az a tipikusan romantikus alkat, de akikkel összehozott eddig a sors, nem is igazán hozták ki belőlem. Nyilván nem az ő hibájuk, nem igényeltem. De most már szeretném, hogy valakinek én legyek a fontos, ne valami elérhetetlen ideál, akit tökéletesnek hisz. Vannak hibáim, hisz ember vagyok, nem gép. Fogadjon el a hibáimmal, az esetleges vágyaimmal, fanatizmusommal együtt, hiszen ez is mind a lényem része. Hajlandó vagyok változni, de feladni sosem. A reményt sem, hogy létezik valaki, aki boldoggá tehet.

Barátnőimnek ajánlottam nemrég a Fogadom című filmet. Sírtam rajta. Talán tényleg öregszem és érzelgőssé tesznek a sorsom fordulatai és a viszonylagos magány. Bevállalom, ez is én vagyok. 

"Egy film a szerelemről. Arról a szerelemről, ami mindenen átsegít. Ami miatt gombóc lesz a torkodban. Ami egy életben (jobb esetben) csak egyszer jön el. Szeretem a szerelmet, még ha manapság a sors e téren nem is kényeztet el. De szeretem, hogy szabadon szerethetek, ha arra van kedvem. Mert szeretek szeretni. És a szerelmet olykor megkönnyezni is. Mint ezt a filmet. Kötelezően ajánlott filmirodalmi mű....:)"

The Vow/Fogadom

A bejegyzés trackback címe:

https://olya.blog.hu/api/trackback/id/tr304697614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2012.08.22. 12:26:15

Nagyon tetszett ez a bejegyzés!!!! Én is szeretek szeretni! :)

Olya 2012.08.23. 22:58:30

@-Ani-: Örülök, hogy tetszett! :) ;)

Aandrea 2012.09.05. 13:41:38

Drága BFF, szívemből szóltál! Ne is add fel a reményt, én sem adom. :)
Ezt a filmet meg azt hiszem, hogy inkább nem nézem meg, mert a múltkor már a Jane Austen magánélete című film végén is bőgtem egy nagyot...

Olya 2012.09.05. 20:46:06

@Aandrea: Mi, survivor BFF-ek sosem adjuk fel!!! :) :D No igen... Jellemzően magányos perceinkben még jobban kínozzuk magunkat ugye...:D A bőgős filmek helyett ajánlanám a Magic Mike-ot...Garantáltan nem fogsz sírva fakadni...:D

Aandrea 2012.09.05. 21:35:21

Az én esetemben elképzelhető, hogy már a sok félmeztelen férfitest látványától is sírva fakadok.. :P De azért talán mégis adok neki egy esélyt. ;)

Olya 2012.09.05. 21:49:22

@Aandrea: :D :D :D Azért csak nem...:D Adj esélyt neki, nem bánod meg! :D Bár most, h mondod, lehet, h ma még egyszer elsírom magam rajta....:D
süti beállítások módosítása